BB Logistiek neemt extra maatregelen in verband met het coronavirus.

Beste relatie,

Het coronavirus (COVID-19) slaat helaas hard om zich heen..

BB Logistiek neemt extra maatregelen in verband met het coronavirus. Waarom? Om onze medewerkers en jou als klant te beschermen. In dit bericht leggen we uit hoe wij ervoor zorgen dat je hier zo weinig mogelijk van merkt. 

Thuiswerken 
Na de persconferentie van zondag 15 maart, heeft BB Logistiek besloten medewerkers in ieder geval tot en met 6 april zoveel mogelijk thuis te laten werken. 

Telefonisch en per e-mail gewoon bereikbaar 
Alle medewerkers van BB Logistiek kunnen thuiswerken. BB Logistiek blijft daarom gewoon klanten ondersteunen bij al hun logistieke vraagstukken, zelfs wanneer er restricties zijn of thuisquarantaine wordt opgelegd. Er verandert dus niets aan de dienstverlening die je van ons gewend bent. 

BB Logistiek volgt gezondheidsdiensten 
BB Logistiek volgt de richtlijnen gesteld door de nationale gezondheidsdiensten in alle landen waar BB Logistiek actief is. Wij houden waar mogelijk continu zicht op de situatie, en geven medewerkers updates over de aanbevolen maatregelen om gezond te blijven en de verspreiding van het virus tegen te gaan. 

Klantcontact 
In principe zijn alle afspraken met medewerkers van BB Logistiek, in ieder geval tot en met 6 april, alleen telefonisch. Als je hiervan af wilt wijken, zoekt BB Logistiek samen naar een oplossing. 

Meer informatie nodig? 
Voor meer informatie of alle overige vragen kun je ons bereiken via info@bblogistiek.nl of 0183-512292

Met vriendelijke groet,

Daniella Roest en Sandra Schoenmaker